پوکه معدنی قروه ایران

پوکه معدنی قروه ایران  از انواع مصالح ساختمانی است که در تمامی نقاط ایران استفاده می شود . پوکه معدنی ما به دلیل کیفیت بالا و وزن سبک در سراسر ایران مشتریان بسیاری دارد . در ادامه به معرفی پوکه معدنی می پردازیم و دلایل برتری پوکه قروه را برمی شماریم .

پوکه معدنی

پوکه معدنی نوعی از مصالح ساختمانی است که به خاطر وزن سبک آن استفاده از آن در ساختمان سازی کاملا نهادینه شده است . پوکه از گدازه های آتشفشانی درست شده است . این گدازه ها بعد از اینکه به سطح زمین می رسند به آرامی سرد می شوند . در طول این فرایند پوکه معدنی ایجاد می شود .

مواد مذاب

در زمانی که مواد مذاب سرد می شود ، گازهایی از آن خارج می شود . با خارج شدن این گازها سطح مواد مذاب در حال سرد شدن سرواخ سوراخ می شود . در نهایت با گذشت زمان شکل نهایی پوکه معدنی ایجاد می شود .

ویژگی های پوکه معدنی قروه

پوکه قروه از نظر وزنی سبکترین پوکه در سطح کشور است . از نظر سختی و مقاومت هم پون این نوع پوکه در دما و فشار بالا به وجود آمده است ، از مقاومت بالایی برخوردار است .

این دو ویژگی ( وزن کم و مقاومت بالا ) پوکه قروه را به یهترین پوکه معدنی کشور تبدیل کرده است .

کاربردهای پوکه معدنی قروه

  • به خاطر وزن سبک پوکه از آن بیشتر در ساختمان سازی استفاده می شود .
  • کشاورزی
  • تصویه خانه های آب
  • آکواریوم
  • صنایع نساجی

انواع پوکه معدنی

پوکه قروه در انواع مختل استخراج می شود که در یزر آنها را نام می بریم .

  1. پوکه بادامی
  2. پوکه نخودی
  3. پوکه فندقی
  4. پوکه عدسی
  5. پوکه آبنما
  6. پوکه ماسه ای

هرکدام از انواع پوکه از نظر ظاهری و وزن باهم متفاوت هستند . به همین دلیل هر کدام از آنها در مورد مخصوص به خود استفاده می شود .

هموطنان عزیز می توانند برای خرید پوکه معدنی با شماره های ما که در سایت نوشته شده تماس بگیرند . ارسال پوکه معدنی در طول ۷ روز هفته انجام می شود و تعطیلی ندارد .

فروش پوکه فندوقی قروه

پوکه معدنی

فروش پوکه نخودی قروه
کاربرد پوکه قروه نخودی
پوکه نخودی:به دلیل اندازه ووزن بسیارکم درکارگاه های تولید بلوک سقفی بسیار سبک مورد استفاده قرار میگیرد
پوکه معدنی قروه نخودی درجه یک: وزن هر متر مربع ۵۵۰ الی ۶۵۰ است که از معادن احمد آباد استخراج میگردد، اندازه این پوکه ۵ الی ۱۲ میلیمتر است.

فروش پوکه عدسی قروه فلاح پومیس

کاربرد پوکه قروه عدسی
پوکه عدسی به دلیل اندازه ووزن بسیارکم درکارگاه های تولید بلوک سقفی بسیار سبک مورد استفاده قرار میگیرد
پوکه قروه عدسی درجه یک: وزن هر متر مربع ۶۰۰ الی ۷۰۰ است که از معادن احمد آباد استخراج میگردد اندازه این پوکه معدنی ۳ الی ۷ میلیمتر است.

فروش پوکه ماسه ای قروه فلاح پومیس

کاربرد پوکه ماسه‌ای پوکه قروه ماسه‌ای به دلیل وزن بسیارکم نسبت به ماسه معمولی (شسته یا رودخانه ای) درکارگاه های ساخت بتن، بلوک زنی (دیواری یا سقفی) و پر نمودن سطح لوله کشی‌های ساختمانی و… مورداستفاده قرارمی گیرد.
پوکه معدنی قروه ماسه‌ای درجه یک: وزن هر متر مربع ۸۰۰ الی ۹۰۰ است که از معادن احمد آباد استخراج میگردد اندازه این پوکه ۰ الی ۵ میلیمتر است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button