خرید پوکه معدنی ساختمانی

با خرید پوکه معدنی ساختمانی می توانید با کمترین قیمت هر آنچه که نیاز داشته باشید را در صنعت ساختمان سازی خود بکار بگیرید.

دلیل استفاده از پوکه معدنی در ساختمان سازی

در بسیاری از کشورهای جهان سوم ، عوامل اتصال مانند سیمان و آهک به طور نامتناسبی گران هستند.

در اواخر دهه 1970 یک مزون در جمهوری فدرال آلمان مجبور شد حدود 20 دقیقه کار کند تا درآمد کافی برای پرداخت یک کیسه سیمان را بدست آورد.

در همان زمان ، یک سنگ تراش در گواتمالا ، هند یا بنگلادش مجبور شد سه روز کار کند تا کیسه سیمان “همان” را بگیرد. از نظر دستمزد ، سیمان در آنجا تقریبا هفتاد برابر گرانتر از جمهوری فدرال آلمان بود.

این واقعیت ، آزمایشگاه تحقیقاتی ساختمان تجربی در کالج پلی تکنیک کسل را بر آن داشت تا این سوال را بررسی کند که چگونه بدون نیاز به استفاده از چنین چسب هایی می توان از مصالح ساختمانی طبیعی مانند شن و ماسه برای ساخت خانه استفاده کرد.

استفاده از مواد فله ای بسته بندی شده پارچه ای مقرون به صرفه ترین روش بود. در این ارتباط ، روشهای مختلف تولید و استفاده از چنین موادی باید تولید و آزمایش می شد.

در این راستا ثابت شد پوکه معدنی ماده فله ای فوق العاده خوبی برای چنین کاربردهایی است ، زیرا وزن کمتری دارد و از ویژگی های عایق حرارتی بهتری نسبت به شن و ماسه معمولی برخوردار است.

سایت خرید پوکه معدنی ساختمانی

ایجاد امکان خرید پوکه معدنی ساختمانی به صورت آنلاین، توسط سایت ایران پوکه گامی در عرصه رفاه حال مشتریان می باشد.

خرید بدون محدودیت زمانی و مکانی،

امکان خرید از اقصی نقاط کشور،

صادرات به اقصی نقاط جهان،

تهیه پوکه معدنی بدون هیچ محدودیتی، شرایطی را به وجود آورده که مشتریان بتوانند بدون هیچ دغدغه ای محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

کاربردهای صنعتی پوکه معدنی

استفاده در ساختمان سازی مانند: تولید بلوک، کف سازی، شیب بندی و …

استفاده در کشاورزی مانند: حفظ کننده رطوبت خاک و گلدن، تزئین دیش گاردن

استفاده در راه سازی مانند: ایجاد بستر، ساخت تونل یا سد

استفاده در محیط زیست به عنوان تسویه کننده محیط زیست و آب فاصلاب

امروزه ، با رشد چشمگیر زیرساخت ها ، تولید سبک مصالح ساختمانی ، صنعت باغداری و ساینده در سراسر جهان ، مطمئناً در آینده ای قابل پیش بینی ، پوکه و پوکه سازی تقاضای زیادی خواهند داشت. عامل قابل توجه در بازار هزینه استخراج و حمل و نقل است که اغلب برای تغییرات قیمت محوری است.

پوکه معدنی به طور مداوم به عنوان مواد معدنی در دسترس هستند ، رهبر تولید در این عرصه ترکیه با 23 درصد از کل بازار است. ایران و ایتالیا دیگر فعالان بزرگ بازار هستند.

تجزیه و تحلیل داده های دقیق و همه جانبه و بحث در مورد شرایط بازار محور گزارش جدید ” بررسی بازار پوکه معدنی ” است . این مروری بینشی از بازار در سطح جهانی ، منطقه ای و کشوری ارائه می دهد و دارای اطلاعات مربوط به تحولات بازار گذشته ، چشم انداز کنونی و پیش بینی های آینده است.

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button