سایت فروش پوکه معدنی

در خصوص معرفی سایت فروش پوکه معدنی می توان گفت ایران پوکه به عنوان مرجعی تخصصی در خصوص فروش و معرفی انواع چوکه معدنی می باشد.

از کاربردهای مهم پوکه معدنی صنعتی ساختمان سازی می باشد اما سوالی که مطرح می شود این است،

نحوه استفاده پوکه معدنی در ساختمان سازی

ساخت بلوک های ساختمانی از پوکه معدنی و آهک شن و ماسه پوکه غربال می شود تا بخشهای درشت و ریز را از هم جدا کند و آلودگی خاک را از بین ببرد. سپس ، پوکه با مقادیر دقیق اندازه گیری شده سیمان و آب مخلوط می شود تا دسته ای از بتن سبک تولید شود.

برای اطمینان از کیفیت یکنواخت بتن پوکه ، اختلاط دقیق بسیار مهم است. این مخلوط درون قالب هایی پر می شود (البته ابعاد آن متفاوت است ، البته بسته به نوع ساخت اعضای ساختمان) و سپس با تکان دادن و لمس کردن ، فشرده می شود.

سپس ، قالب ها با دقت برداشته می شوند ، و بلوک (یا تخته ، تخته ، آجر و غیره) گذاشته می شود تا خشک شود. بعد از چهار یا پنج روز ، می توان قطعات جداگانه را روی هم چیده و بگذارید حداقل چهار روز دیگر خوب شود و خشک شوند. بعد از 20 روز دیگر ، آنها به اندازه کافی قابل حمل هستند و پس از هر زمان می توان از آنها استفاده کرد.

دیوارهایی که از اعضای پوکه ساخته شده اند باید رد / گچ بری شوند تا یک پایان صاف بدست آورند و آب را از سنگ تراشی دور نگه دارند.

در تهیه بتن پوکه به نکات زیر توجه داشته باشید:

– فقط از پوکه تمیز استفاده کنید.

– قبل از مخلوط کردن ، پوکه را با آب اشباع کنید.

– فقط از سیمان جدید استفاده کنید.

– ابتدا پوکه از پیش اشباع شده (مرطوب خاک) را با سیمان مخلوط کنید. سپس آب را اضافه کرده و کاملاً مخلوط کنید تا مخلوطی با قالب بدست آید.

– مخلوط را خوب فشرده کنید ، اما نه زیاد.

– اعضای ساختمان پیش ساخته را در معرض آفتاب قرار ندهید و مثلاً کیسه های سیمان مرطوب را بپوشانید تا ترک نخورد.

– اعضای ساختمان را از باران دور نگه دارید.

– بگذارید آجرهای پوکه ، بلوک ها ، تخته ها و صفحه ها حداقل 28 روز یا یک ماه قبل از استفاده خشک شوند.

– اعضای ساختمان را روی یک پایه قرار دهید.

– برای جلوگیری از شکستن لبه های آنها ، آنها را با احتیاط اداره کنید

– به یاد داشته باشید که مصالح ساختمانی پوکه را می توان به جای سیمان با آهک نیز تهیه کرد.

ساخت بلوک های ساختمانی از پوکه و آهک بلوک های ساختمانی می توانند از پوکه طبیعی و آهک ساخته شوند. در واقع ، چنین بلوک هایی معمولاً معمول بودند. با این حال ، باید به مشخصات آهک دقت شود. در وهله اول ، فقط از آهک هیدرولیکی – یا بهتر – بطور عمده – هیدرولیک استفاده کنید. آهک دولومیتی یا منیزیم ، یعنی آهک با رنگ تا حدودی خاکستری ، نسبت به آهک چربی ، یعنی آهک گچ رنگ ، ترجیح داده می شود.

فروش پوکه معدنی

امکان فروش پوکه معدنی به صورت مستقیم و بدون واسطه های فروش توسط سایت فروش پوکه معدنی شرایط امنی را جهت خرید رضایت بخش برای مشتری ایجاد کرده است.

قیمت های مناسب در کنار کیفیت بالای خدمات خریدی امن را برای مشتریان ایجاد می کند که حائز اهمیت است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button