پوکه شیب بندی پشت بام 1402

به نقل از پوکه معظمی شیب بندی پشت بام پوکه شیب بندی پشت بام با پوکه معدنی جزء اولین پیشنهادات مهندسین ساختمان در ساخت است اگر به دنبال پوکه معدنی مناسب هستید کافیست یکبار از این پوکه اسنفاده نمایید.

میزان آمیختگی با سیمان و مصرف کم سیمان علاوه بر سبکی وزن از ویژگی های بارز پوکه معدنی می باشد.
شیب بندی پشت بام با پوکه معدنی امروزه مورد استفاده اکثر مهندسین و سازندگان ساختمان می باشد.
همه می دانیم به منظور تخلیه آب موجود بر روی پشت بام نیاز هر ساختمان به شیب بندی امری ضروی است

قبل از خواند این مطالب به فواید ان در این مبحث اشاره می کنیم

و می توانید در انواع مورد نیاز خود ان را مشاهده کنید.

تاریجچه پوکه شیب بندی

سنگ پوکه صدها سال است که به دلیل خواص متعددی که دارد مورد استفاده قرار گرفته است و بیشترین استفاده را در ساختمان سازی به دلیل سبک بودن و مقاومتی که  دارد. در هر خانه ای ضروری است. این سنگ به طور کلی سفید با منشا آتشفشانی است که هم در برابر سرما و هم به گرما مقاوم است. و هم خانه را در برابر زلزله مقاوم می سازد. 

پوکه شیب بندی پشت بام با پوکه معدنی

پوکه شیب بندی

پوکه شیب بندی پشت بام به روش های مختلفی می باشد و افراد می توانند در انواع با کیفیت بالایی آن ها را خریداری نموده

و از سود خوبی که دارد بهره مند شوند.
شیب بندی پشت بام اگر توسط افراد مهندس و با تجربه بالایی انجام گیرد،

دارای کارایی بیشتری در محل می باشد.
شیب بندی پشت بام باید با ابزار های مناسب و پوکه های با کیفیت انجام شود تا کیفیت خوبی داشته باشد.
این کار به منزله مسطح شدن محل و برای اجرای عایق رطوبتی مناسب در محل انجام می گیرد.

پوکه شیب بندی

قیمت محصولات شیب بندی پشت بام پوکه معدنی به چه صورتی می باشد و چگونه می توان خریداری کرد؟

پشت بام هر ساختمان از نقاطی است که به دلیل بارش نزولات جوی نیاز به شیب بندی، ناودانی و کفشور برای خروج آب های روان حاصل از بارش برف و باران دارد تا بدین وسیله مانع از تجمع آب و ریزش، یا نفوذ آن در سقف و تارو پود ساختمان شود و شیب بندی اصولی و ‌کار آمد پشت بام با استفاده از مواد و مصالح با کیفیت می تواند نقش مهم و غیر قابل انکاری داشته باشد.

 

سابقه شیب بندی ساختمان در سال های نچندان دور

پوکه شیب بندی

 

در گذشته های نه چندان دور برای شیب بندی ساختمان از خاک یا ضایعات ساختمان استفاده می کردند. که این کار هر چند می توانست برای سازنده ساختمان ارزان تمام شود و مقرون به صرفه باشد ولی استفاده از مواد و مصالح نسبتا سنگین باعث افزایش بار ساختمان و سنگین شدن پشت بام و تاثیر این سنگینی بر ساختار نسبتا ضعیف سازه های قدیمی می شد که از ترک های ایجاد شده در دیوار نزدیک سقف می شد.

 

به سنگینی سقف و پشت بام پی برد.
البته این کار هم از نظر امنیت ساکنین سازه در آینده به دلیل لرزش های زمین در اثر زلزله و تکان کسل های زیر زمینی می توانست برای ساکنان ساختمان خطرناک باشد و هم حمل و نقل و انتقال این مواد سنگین به پشت بام ها سخت بود. با پیشرفت های انجام شده در صنعت ساخت و ساز و افزایش تراکم سازه های ساختمانی نیاز به استفاده از مواد و مصالح سبک در ساختن این سازه ها مورد توجه قرار گرفته و توجه به مصالح سبک مانند پوکه های معدنی برای استفاده در این صنعت در اولویت کاری قرار داده شده است.

برای اطلاع از انواع پوکه و شرایط مصرف هر کدام می توان با یک ‌تماس ساده با کارشناسان و متصدیان و عرضه کنندگان پوکه از کم‌ و کیف و قیمت انواع پوکه اطلاع کافی بدست آورد و به آسانی مواد مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کرد.

 

چرا پشت بام شیب بندی می شود؟

از شیب بندی ساختمان برای انتقال آب حاصل از بارش باران و برف بر روی سازه های مسکونی و غیر مسکونی استفاده می شود. اگر سطح پشت بام شیب بندی نشود آب های روان حاصل از بارش ها راهی برای خروج از سطح پشت بام نداشته و درصورت بارش های زیاد ممکن است موجب ریزش آب از سقف به داخل سازه شده و باعث خرابی، نم دادن و یا تخریب سقف سازه شود.

 

به همین منظور با شیب دادن نقاط مختلف پشت بام به یک نقطه و در صورت بزرگ بودن پشت بام انتقال این شیب به چند نقطه باعث روان شدن آب سطح پشت بام شده و مانع از تجمع آب و ایجاد خسارت می شوند. برای تهیه پوکه مناسب برای انواع شیب بندی و کف سازی سازه های مختلف می توان با مراجعه به مراکز فروش از طریق حضوری و غیر حضوری نسبت به تهیه انواع پوکه با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه اقدام نمود. عرضه کنندگان پوکه در حال حاضر پوکه ها را با کیفیت و قیمت مناسب برای رضایت مشتری به بازار عرضه می کنند.

 

چرا از پوکه برای شیب بندی ساختمان ها استفاده می شود

بدلیل تراکم سازه ها و وسعت پشت بام های سازه های امروزی استفاده از مواد و مصالح سبک جزء نیاز های اساسی و پایه ای ساختمان سازی در شرایط فعلی می باشد. چون پوکه های معدنی بر خلاف حجم بزرگ خود دارای وزنی سبک هستند که استفاده از آن ها می تواند نقش موثری در کاهش وزن سازه های مختلف داشته باشد و به دلیل خاصیت آتشفشانی پوکه های معدنی این مواد علاوه بر سبکی و تخلخل بودن، از خاصیت عایق و نارسانایی بودن برخوردار بوده و می توانند مانع خروج گرما و سرما از منافذ سقف و انتقال از طریق حالت رسانایی مواد دیگر شوند.

همچنین به دلیل سبک بودن این مواد راحتی کار و سرعت عمل سازنده های ساختمانی در انتقال مصالح به پشت بام برای کار بیشتر شده و در نتیجه سرعت و پیشرفت کار بیشتر می شود. لذا برای استفاده از مزایا و برتری سنگ های معدنی می توان با مراجعه به کارگزاران و کارشناسان شرکت های عرضه کننده پوکه نسبت به آگاهی از پوکه های موجود در بازار و خرید نوع مناسب آن اقدام نمود و پوکه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای استفاده در کارهای مختلف تهیه کرد.‌ پوکه با کیفیت و ارزان می تواند راندمان کار را بالا برده و بر ارزش کار بیفزاید.

قیمت محصولات شیب بندی پشت بام پوکه معدنی

پوکه شیب بندی

قیمت محصولات پوکه معدنی با توجه به قیمت روز بازار تعیین و به بازار روز ارائه می گردد و به فروش می رسد.
که می توان متناسب با نرخ تعیین شده آن را خریداری کرده و از سود خوبی که دارد بهره مند شد.
همچنین می توانید با مراجعه به مراکز خرید و فروش معتبر آن را با قیمت بسیار کمتری خریداری نمایید.
قیمت محصولات شیب بندی پشت بام پوکه معدنی یکی از دغدغه های افرادی است

که در زمینه ساخت و ساز و مصالح ساختمانی فعالیت دارند و سعی در خرید بهترین پوکه می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button