مخلوط بتن پوکه معدنی نوسان قیمت

مخلوط بتن پوکه معدنی نوسان قیمت ! بتن پوکه معدنی متداول ترین ماده ای است که در صنعت ساختمان استفاده می شود. و بتن برای سالها به عنوان یک ماده مهم ساختمانی با مقاومت فشاری بالا و برای ساخت سازه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. بتن مخلوطی از دو جز main اصلی ، مواد دانه ریز و خمیر چسب است. امروزه استفاده از مواد پوزولانی به عنوان ماده ای با خواص انسانی و قابل تعویض در بخشی از سیمان پرتلند ، مخلوط های بتن مورد توجه بسیاری است. شما مشتریان عزیز می توانید در مورد مخلوط بتن پوزولان به سایت ما مراجعه کنید.

بیشترین انواع مخلوط بتن پوکه معدنی به فروش می رسد

پوکه معدنی به عنوان مواد ارزان قیمت ، جایگزین بخشی از سیمان شده و در نتیجه هزینه سیمان را کاهش می دهند. استفاده از پوکه معدنی به عملیات حرارتی گران قیمت مورد نیاز برای پخت کلینکر سیمان پرتلند نیاز ندارد.

پوکه معدنی  به دلیل سختی کمتر بسیار آسانتر از کلینکر سیمان است. در اینجا سعی می شود یک تعریف جامع و طبقه بندی کامل از پوکه ها ، خصوصیات و کارایی آن در بتن و تعاریف تئوری استاندارد (ایران ، ایالات متحده آمریکا و اروپا) و مشخصات سیمان پوکه معدنی تولید شده در جهان ارائه شود و در آخر اجازه دهید همه چیز را جدی بگیریم با جمع بندی خواص سیمان پوکه معدنی، بنابراین شما عزیزان می توانید در مورد واکنش پوکه معدنی در خاک به سایت ما مراجعه کنید.

تغییرات قیمت مخلوط بتن پوکه معدنی در سال 2020

اگرچه مقاومت بتن پوکه معدنی نسبت به بتن با سیمان پرتلند کندتر است ، اما مقاومت نهایی آن برابر یا بیشتر از بتن قابل حمل پرتلند است. شایان ذکر است که با مخلوط کردن سیمان و پوکه معدنی ، تثبیت پوکه معدنی ، نوعی سیمان مخلوط به نام سیمان پوکه معدنی تهیه می شود.

مخلوط بتن پوکه معدنی نوسان قیمت

پوکه معدنی یا سیمان طبیعی ماده اصلی این سیمان ، خاکستر و پوکه آتشفشانی است که سیلیس آن به دلیل خنک شدن زودرس توخالی و کریستالی شده است. سیمان طبیعی از اختلاط سیمان پرتلند با آهک خرد شده با پوکه معدنی بدست می آید. به این سیمان ها در رم و ایتالیا پوکه معدنی و در شمال اروپا تراس گفته می شود.

با مخلوط کردن نسبت وزن 1 به 4 این سیمان با مواد مناسب ، بهترین مقاومت حاصل می شود. این سیمان هنگام هیدراته شدن گرمای کمتری آزاد می کند. بنابراین ، در بتن ریزی فله و در مواردی که بتن توسط سولفات ها مورد حمله قرار می گیرد ، استفاده می شود. طبق استاندارد ملی ایران ، سیمان های پوکه معدنی به سیمان پوکه معدنی پرتلند و سیمان پوکه معدنی پرتلند طبقه بندی می شوند. در سیمان پورتلند پوزولانی ، ماده پوزولانی حداقل 5٪ و حداکثر 15٪ وزن سیمان را تشکیل می دهد و این سیمان با p مشخص شده است. ص ارائه می شود. در سیمان پوکه معدنی پورتلند ، مواد پوزولانی حداقل 15٪ و حداکثر 40٪ سیمان تشکیل می دهند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button