پوکه معدنی در یزد (1401)

پوکه معدنی در یزد ، شهر یزد مرکز استان یزد و شهرستان یزد است که جزو ۱۸ کلان شهر ایران محسوب می‌شود  و در مجاورت کویر مرکزی ایران قرار گرفته‌است. یزد که به نخستین شهر خشت خام شهره است به عنوان دومین شهر تاریخی دارای سکنه ایران بعد از بم و منظر فرهنگی ان و همچنین بیست و دومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید شهر یزد یکی از قطب‌های پزشکی و فرهنگی و ساخت ساز ایران به‌شمار می‌آید

انواع پوکه معدنی در یزد

پوکه معدنی در یزد

.پوکه معدنی عدسی :

پوکه عدسی که  در سایزهای ده تا پانزده  میلی متر و وزن550 تا600 کیلوگرم به بازار ساخت ساز عرضه می شوند. از پوکه عدسی می توانیم در ساخت بلوک های بسیار سبک حیاط خانه ، دیوار و سقف و شیب بندی  استفاده کرد.

.پوکه معدنی نخودی :

پوکه معدنی  نخودی کاملا شبیه  پوکه عدسی است. وزن و اندازه آنها باهم مشابه است ولی این نوع ازپوکه  نخودی بسیار سبک تر از پوکه مشابه خود  عدسی است و همین طور مقاومت بسیار بالایی دارد. از کاربردهای پوکه نخودی می توان به استفاده بین طبقات اشاره کرد.

3.پوکه معدنی بادامی درعلی بابا:

این پوکه مشابه پوکه نخودی و عدسی است ولی در ابعاد نسبتا بزرگتری تولید می شود به همین دلیل قیمت این پوکه نسبت به محصولات دیگر  کمتر است.

4.پوکه معدنی سیاه :

پوکه سیاه یکی از انواع پوکه های ساختمانی می باشد که از معادن روباز استخراج می شود. از پوکه سیاه در دیوارچینی و ساختمان سازی، شیب بندی پشت بام، ساخت دیواره تونل‌ها، کشاورزی، ساخت آب نماها و … استفاده میشود.

5.پوکه معدنی ماسه ای :

پوکه ماسه ای نوعی پوکه معدنی میباشد که در ابعاد 0 تا 5  میلی متر و وزن 800 تا900 کیلوگرم موجود میباشد. از کاربرد های اصلی پوکه ماسه ای میتوان به ساخت بلوک های دیواری و سقفی، ساخت بتن و پرکردن سطح لوله اشاره کرد.

 

پوکه معدنی در شهرستان یزد در کجاها استفاده میشود

شهر یزد دارای معادن پوکه معدنی نیست به همین دلیل باید از استان هایی که دارای معادن پوکه هستن و استراخ می کنند خریداری کنیم بهترین شرکتی که پوکه معدنی تو ایران کشورمان تولید می کند شرکت پوکه معظمی حاجی حبیب هست مستقیم از معدن به  مصرف کننده می فرستد بدون هیچ دلال به غیر اینا با کیفیت بودن پوکه های این شرکت زبون زد پیمان کارهای ساختمانی در کل ایران هست حتی این شرکت به کشورهایی نظیر پاکستان و ترکیه و عراق هم پوکه صادر می کند.

پوکه ساختمانی در یزد

خیلی از عزیزان که به کار  ساخت ساز می پردازنند سردرگم هستن برای یافتن پوکه معدنی مناسب و برای شیب بندی و بلوک چون در یزد معدن پوکه نیست به همین دلیل شما می توانید برای تهیه این محصولات سبک مقاوم با شماره شرکت معظمی حاجی حبیب تماس حاصل بفرمایین تا بار با کیفیت پوکه مورد نظر تان را براتون ارسال کنند.

در یزد بهترین تولید کننده پوکه معدنی چه کسی است

بهترین تولید کننده که در شهر یز بر سر زبان هاست شرکت معظمی حاجی حبیب است به دلیل پوکه های با کیفیت که باری شهر یزد فرستاده است در این شهر به شهرت رسیدن

چطوری میشود در این شهرستان پوکه خرید

برای خرید و تهیه پوکه معدنی  از شهرستان قروه می توانید با شماره های تماس کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه هم مشاوره بدهند هم راهنمایی کنند

 

 

قیمت خرید پوکه معدنی در یزد

برای استعلام قیمت انواع پوکه های معدنی می توایند با شماره تماس حاصل بفرمایین

شعار ما قیمت ارزان کیفیت بالا

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button