پوکه معدنی سمنان (1401)

پوکه معدنی شهر سمنان در میان انواع  پوکه های معدنی تولید شده پوکه معدنی شهر  سمنان در جایگاه ویژه ای در کشورمان برخوردار است. این استان به  دلیل مسافت زیاد آن با معدن اصلی تولید پوکه که همان شهر قروه است، توانسته بخش بسیاری از نیاز شمال شرق کشور را به پوکه تامین کرده و باعث قیمت کم آن در آن مناطق شود.

معرفی استان سمنان

استان سمنان یکی از بزرگ ترین استان‌های کشور مان است. شهر سمنان مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر این کلان شهر است. و  مساحت این استان برابر با ۹۷٬۴۹۱ کیلومتر مربع  که ۵٫۹ درصد مساحت کل کشور را شامل می‌شود. این استان از نظر مساحت هفتمین استان ایران است.

این استان از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از مشرق به استان خراسان رضوی و از مغرب به استان‌های تهران و قم محدود است. رؤسای‌جمهور ایران از سال ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۰ از این استان بوده‌اند.

بلوک سبک پوکه معدنی

بلوک بسیار سبک زئولیت وکتون، از ترکیب پوکه معدنی زئولیت سمنان و پوکه معدنی قروه  سیمان تیپ ۲ و با استفاده از دستگاه‌های استاندارد تولید بلوک، تولید می‌گردند. در تولید این بلوک از شن و ماسه استفاده نمی‌شود. در نتیجه محصول تولید شده در کنار داشتن مشخصات بالای کیفیت، دارای وزن مناسبی می باشد. چنین بلوکی می‌تواند از بهترین مصالح برای ساخت دیوارهای داخلی و خارجی در آپارتمان‌ها باشد.

استفاده زیاد از پوکه معدنی در سمنان

خانه های مناطق کویری عمدتا از خشت و چوپ ساخته می شود، تا باعث خنکی فضای داخلی خانه گردد. اما این خشت ها دیگر امروزه کاربرد نداشته و جای خود را به پوکه معدنی سمنان داده است.

در واقع الان به جای آجر و خشت از بلوک های  سبک تشکیل شده از پوکه معدنی قروه  سمنان استفاده می کنند، که علاوه بر داشتن وزن بسیار سبک، عایق سرما  نیز می باشند. این ویژگی مانع از گرمای بیش از حد محبوس شده در ساختمان که بر اثر دیوار های بتنی به وجود می آید می شود.

دیوار ها و سقف هایی که از جنس پوکه های معدنی قروه هستند علاوه بر عایق بودن، در زمان ساخت و ساز نیز می کاهند. به صورتی که هر بلوک به اندازه چندین آجر است.

بعضی دوستان ساکن شهر سمنان می گویند  مراکز خرید عمده پوکه معدنی کجاست؟

از پوکه معدنی در سمنان در کجاها استفاده میشود

1- برای ساخت دیوار ها به دلیل سبکی

2- برای ساخت سقف خونه

3-برای شیب بنید سقف خانه

4- برای شیب بنید حیاط

5- برای شیب بندی کف حموم

6- برای خوب رشد کردن گیاهان در باغچه خونه

مراکز فروش عمده پوکه معدنی سمنان

پوکه معدنی از معادنی که حجم بسیار بالایی از این ماده معدنی را در خود ذخیره دارند، برداشت می شود و از جایی که این استان در نقطه ای استراتژیک قرار گرفته، خرید پوکه معدنی سمنان رونق بسیار بالایی دارد.

شما دوستان می توایند از  طریق شماره ۰۹۱۸۶۸۴۵۱۵۵ اقدام کنید. اگر شماره مشغول باد از طریق وات ساب  پیام بزارین تا کارشناسان ما تماس بگیرند. شمارو در خرید پوکه راهنمایی کنند

خرید غیر حضوری پوکه معدنی سمنان

طبیعتا برای همه مشتریان خرید پوکه معدنی به روش حضوری وجود ندارد و نیاز است که به برخی راه های غیر حضوری اقدام شود، برخی از این روش ها مانند :

  • استفاده از تلفن های مراکز فروش عمده و ثبت سفارش تلفنی
  • استفاده از شبکه های اجتماعی مانند وات ساب
  • برخی از سایت های اینترنتی امکان ثبت سفارش را برای مشتریان مهیا می سازند
  • و هم چنین برای استعلام قیمت پوکه معدنی قروه می توانید بدون واسط با مدیریت فروش  مهندس حاج آقا حبیب معظمی اصل آبادی مجموعه در ارتباط باشید و قیمت های به روز را دریافت کنید. پوکه معدنی به عنوان یک ماده معدنی پرکاربرد در…

برای خرید پوکه اقدام کنید. تا در کمترین زمان پوکه با کیفیت را براتون ارسال کنیم

 

شما عزیزان می توانید برای سفارش پوکه با قیمت ارزان با شماره ۰۹۱۸۶۸۴۵۱۵۵ تماس بگیرین هم مشاورین ما شمارو راهنمایی کنند کدام نوع پوکه برای منطقه شما خوب است تا دچار ضرر و زیان نشوید.

.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button